kreatywne wsparcie biznesu

Tu pasja staje się profesją

biuro@paulabednarczyk.pl

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kim jest kreatywna wirtualna asystentka?

Kreatywna wirtualna asystentka to osoba, pracująca zdalnie, oferująca szeroki zakres usług, wspierających działalność twórców produktów cyfrowych i przedsiębiorców.

Jakie mam doświadczenie i kwalifikacje?

Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy administracyjnej, wsparte solidnymi kwalifikacjami asystenckimi oraz kompetencjami psychologiczno-społecznymi.
Jako WA łączę wiedzę i umiejętności z pasją do sztuki i projektowania graficznego. Moje doskonałe umiejętności organizacyjne, terminowość oraz rzetelność w połączeniu z pasją i zaangażowaniem pozwalają mi realizować cele na najwyższym poziomie.

Jakie usługi oferujesz?

Oferuję usługi w zakresie:

  • Tworzenia treści (artykuły, posty blogowe, opisy produktów)
  • Zarządzania mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube)
  • Projektowania graficznego (bannery, grafiki na SM, prezentacje, e-booki)
  • Innych zadań administracyjnych na żądanie
Jakie są koszty twoich usług?

Koszty usług zależą od zakresu pracy i wymagań klienta. Zapraszam Cię do zakładki usługi – tam znajdziesz 3 główne obszary i ceny:

  • Pakiet dla twórców
  • Pakiet dla przedsiębiorców
  • Projekt e-booka

Jeśli chciałbyś uzyskać indywidualne wsparcie dla Twojego biznesu, skontaktuj się ze mną, omówimy szczegóły.

Jak wygląda proces współpracy?

Proces współpracy rozpoczyna się od wstępnej konsultacji, podczas której omawiamy potrzeby i oczekiwania. Następnie przygotowuję plan działania i harmonogram realizacji zadań. Potem następuje proces wdrożenia do Twoich wewnętrznych procedur. Następnie działamy. Otrzymujesz ode mnie raport postępów i cykliczne wideokonferencje, na których omawiamy dalsze prace.

Jakich narzędzi i oprogramowania używasz?

Korzystam z narzędzi i oprogramowania takich jak:

  • Canva
  • Cap Cut
  • WordPress
  • Google Workspace
  • Asana
  • Telegram
Jak mogę się z Tobą skontaktować?

Możesz skontaktować się ze mną przez formularz kontaktowy na stronie, wysyłając e-mail na adres biuro@paulabednarczyk.pl lub na moich Social Mediach.

Jakie są godziny pracy?

Jestem dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. W nagłych przypadkach możliwy jest kontakt poza standardowymi godzinami pracy (praca na cito, poza godzinami pracy jest dodatkowo płatna +50%).